Klachten

Klachten worden in eerste instantie met de leerkrachten besproken, daarna eventueel met de directie van de school. Verder wordt de klachtenprocedure van de school gevolgd.

De scholen hebben ook vertrouwenspersonen waar u met uw klachten naar toe kunt.

Rosj Pina heeft 2 interne vertrouwenspersonen, te weten Tirtsa Salomon en Ossi Reitsma.

Maimonides heeft 2 interne vertrouwenspersonen: Mevrouw M. Hoekmeijer en de heer J. Amouyal.

Er zijn ook 2 externe vertrouwenspersonen voor beide scholen:

Mevrouw mr. drs. M.A.. den Haan - de Vries Robbée – 020- 64 32 930
de heer prof. H. Heijmans - 020- 42 70 127 of overdag amc 020-5662550    
h.s.heymans@amc.nl

JBO heeft geen eigen klachtencommissie maar maakt gebruik van de landelijke klachtencommissie van de VBS (vereniging Bijzondere Scholen)

Contactgegevens:
Klachtencommissie VBS
Bezuidenhoutseweg 251-253
2594 AM Den Haag.

Voor de klachtenprocedure van Rosj Pina: klik hier
Voor de klachtenprocedure van Maimonides: klik hier
Voor protocol schorsing en verwijdering Rosj Pina: klik hier